Om KRONEkonto

Når du skal have lavet en større tandbehandling, dækker de eksisterende tilskudsordninger ofte kun delvist eller slet ikke. KRONEkonto giver dig mulighed for at få råd til sunde tænder.

Dine fordele med KRONEkonto:
  • Du får svar på din låneansøgning på under 15 min.
  • Du kan straks påbegynde behandlingen
  • Der er ingen krav om udbetaling
  • Du skal ikke stille sikkerhed for lånet
  • Du vælger selv, hvor meget du vil afdrage hver måned fra 100 kr.
  • Du kan tilbagebetale over 12-60 mdr.
  • Du har mulighed for at få en Tryghedsforsikring mod arbejdsløshed og sygdom
  • Din tandlæge betales direkte af KRONEkonto

Så er det nemt at få råd til sunde tænder. Se, hvordan du gør

Ansøg om lån

Hvis du har et prisoverslag på din behandling, kan du ansøge om et lån allerede nu. Du skal blot finde din tandlæge og søge via den klinik. Du får svar på under 15 minutter. Har du ikke et prisoverslag, så kontakt din tandlæge eller se eksempler på priser her.


Låner du f.eks. 40.000 kr. over 60 måneder betaler du 956 kr. om måneden. Den variable debitorrente er 13,0%. ÅOP udgør 15,68 %. I den månedlige ydelse er indregnet et oprettelsesgebyr på 3% af lånebeløbet, som her svarer til 1.200 kr., et adm. gebyr på 25 kr./md., og BS gebyr på 4 kr.  Du skal i alt betale 57.348 kr.

Betingelser

Alle, der er fyldt 18 år og ikke står registreret hos RKI Kreditinformation og ikke er opført i Debitor Registret, kan søge. Det er obligatorisk, at din betaling tilmeldes til betalingsservice (BS). Så snart låneaftalen er underskrevet, kan du påbegynde din tandbehandling. Læs alle betingelserne her

Hvem står bag KRONEkonto

Resurs Bank står bag KRONEkonto og samarbejder med mange af landets største butikskæder og virksomheder.

Resurs Bank indgår i Resurs Bank A/B.
Læs evt mere på www.resursbank.dk

Resurs Bank
Delta Park 46
2665 Vallensbæk Strand
Tlf: 39 13 16 25
Fax: 39 13 16 81
info@kronekonto.dk
CVR. nr. 36041021

Klageadgang

Resurs Bank sætter pris på synspunkter og klager omkring vores finansieringsvirksomhed, da disse giver os mulighed for at opfange eventuelle problemer, afhjælpe dem og træffe forebyggende foranstaltninger.

Hvis du som kunde har synspunkter eller ønsker at fremføre en klage, beder vi dig derfor i første omgang kontakte vores kundeservice, som så vil forsøge at løse dit problem på bedst mulig måde. Hvis den enkelte medarbejder ikke selv er i stand til at hjælpe dig, vil vedkommende få sine kollegaer og/eller den afdelingsansvarlige til at hjælpe sig.

Hvis du stadigvæk er utilfreds med vores håndtering af en finansiel tjenesteydelse eller et finansielt produkt, kan du fremføre din klage skriftligt pr. e-mail eller brev til den klageansvarlige hos Resurs Bank. Den klageansvarlige har til opgave at besvare klager og sørger for at tilgodese dine interesser som kunde.

Du kontakter den klageansvarlige ved at klikke på e-mail-linket klagedk@resurs.dk
Du kan også sende din klage til:

Resurs Bank
Klageansvarlig
Delta Park 46
2665 Vallensbæk Strand

Fører en henvendelse ikke til et tilfredsstillende resultat, kan du kontakte Forbrugerombudsmanden.